La seguretat, prioritat absoluta

LA SEGURETAT, PRIORITAT ABSOLUTA

Ho hem pogut anar constatant els darrers mesos en les converses de carrer i també amb les trobades amb els veïns i veïnes de Sant Vicenç de Castellet. La seguretat és una de les qüestions que més preocupa al nostre municipi i en som plenament conscients. Des del nou equip de Govern ens preocupa i ens ocupa i, per això, ens hem posat a treballar immediatament per trobar solucions i canviar dinàmiques, fets i percepcions. Potenciar el nostre cos de Policia Local és una de les primeres mesures que implementarem amb dos nous agents a partir de gener. Augmentar efectius és imprescindible per tenir una major presència als carrers i places del nostre municipi que transmeti confiança, però també és bàsic dotar la nostra policia d’equips, materials i recursos de qualitat perquè puguin fer la seva feina en condicions òptimes.

Tota aquesta estratègia es reforçarà amb la incorporació d’un director de Seguretat que ens ajudarà en totes aquestes polítiques i ens assessorarà a partir de la seva expertesa amb una línia més activa i de major coordinació amb el cos de Mossos d’Esquadra, amb qui esperem teixir majors complicitats.

Volem un poble més segur i que totes les persones que en formem part tinguem la tranquil·litat de no haver de patir per situacions incòmodes. La seguretat és un tema complex, també de percepcions i que té diferents cares. Té a veure amb la cohesió social i elements clau com són generar oportunitats, benestar i l’accés a l’habitatge digne, per exemple. És per tot plegat que ens mourem i persistirem perquè ens hem proposat un canvi, ho tenim molt clar. El nostre plantejament és fer-ho amb amb rigor, serietat, objectivitat i sense frivolitats polítiques i oportunistes. I amb una actitud proactiva i posant al centre de totes les accions els nostres veïns i veïnes. Si aconseguim un poble més amable, net i cívic haurem fet un primer pas.